اخبار

دنیای آدمی آن‏قدر بزرگ است که روزها، ماه‏ها و حتی سال‏ها در آن گم می‏شود؛ خنده دوران کودکی، نشاط و هیجان ایام جوانی و روزهای پر تجربه پیری. اگرچه کهنسالی در نظرِ بسیاری چندان خوشایند نیست و به تصور بسیاری آمدنش لذتی را به‏همراه نخواهد داشت ...

ادامه مطلب

زمزمه‏ وار زیر لب گفت: «کاش می‏شد». نگاهش را از خط بی‏پایان جاده برگرفت و چشم به روستايي دوخت که از دور نمایان بود. با خود می ‏اندیشید چگونه این خبر را به دوستانش بدهد. فکر می‏کرد دستِ پر و با خبرهای خوش بر‌می‏گردد اما ... . صدای راننده او را از افکارش بیرون کشید: ابراهیم‏ موآباد. ...

ادامه مطلب

هر انسانی به گذشته کاری‌اش که نگاه می‏اندازد آن را پر از تجربه می‏بیند. بعضی را خوب می‏شمارد و بعضی را بد می‏داند. اما من هیچگاه تجربه‏هایم را این‏گونه دسته‏بندی نکرده‏ام. وقتی که در بیست و چهار سالگی حدود سیصد میلیون تومان بدهکار شدم و هیچ پولی نداشتم ...

ادامه مطلب

مرور زندگی برای آدمی مثل آن است که‌ به تماشای فیلمی بنشیند که بازیگر نقش اول آن خودش است؛ فیلمی که گاه او را می‏خنداند و گاه اشک بر چشمانش می‏نشاند؛ فیلمی که تماشای آن آیینه‏ای را پیش روی انسان می‏گذارد که نه تنها مرور گذشته را میسر می‏سازد، بلکه دقت در آن باعث ایجاد دیدی بهتر برای ساختن آینده می‏شود. ...

ادامه مطلب

سوالي بي‌جواب همواره ذهن مرا به خود مشغول مي‌كرد. می‏خواستم بدانم، همان‏طور که بسياري از آدم‌ها می‏خواهند بدانند، چرا ميان انسان‏هایی که زاده یک خالق هستند، گاهي یکی نسبت به دیگری برتری دارد و یکی موفق‏تر از دیگری است؟ ...

ادامه مطلب

مشارکت فناوری اطلاعات در کارآفرینی: امروزه روشن شده است که اطلاعات و ارتباطات دو قدرت مهم هستند. این دو هم خود ارزش دارند و هم ارزش بوجود می‌آورند. فردی که از بازراهای مختلف و قیمت اجناس در آن بازراها اطلاع داشته باشد یا از گذشته و آینده بازار باخبر باشد، تصمیمات بهتری را برای رسیدن به سود بیشتر می‌تواند بگیرد. ...

ادامه مطلب

در روز پنجشنبه مورخ 1395/9/4 جلسه ای به دعوت دبیرکل اجلاس و ریاست کمیته علمی و داوری با حضور اعضای هیئت رئیسه،شورای سیاست گذاری، شورای علمی و سخنرانان اجلاس کاربرند به میزبانی موسسه آموزش عالی آزاد بهار از ساعت 9 لغایت 12 برگزار شد. ...

ادامه مطلب

كوچه‌ تنگ و باريكي بود، ساكم را محكم در دست گرفته بودم و آرام‏ آرام قدم برمي‏داشتم. گاهي كه پايم در گودال آبي مي‏رفت، شست پايم خنكاي آب را حس مي‌كرد. سال‏ها بود كه او را نديده بودم. در انتهاي كوچه به در چوبي آبي رنگي رسيدم، ايستادم و پلاك را با پلاكي كه در كاغذ نوشته بودم چك كردم، خودش بود. ...

ادامه مطلب

ﻓﺎﻃﻤﻪ داﻧﺸﻮر ﯾﮑﯽ از ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎن ﻣﻮﻓﻘﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ از ۲۷ ﺳﺎﻟﮕﯽ وارد ﺣﻮزه ﮐﺴﺐوﮐﺎر ﺷﺪه اﺳﺖ. او ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﭙﻬﺮ آﺳﯿﺎﺳﺖ ﮐﻪ در ﻋﺮﺻﻪ واردات و‬ ‫ﺻﺎدرات ﺳﻨﮓ آﻫﻦ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺧﯿﺮﯾﻪ ﻣﻬﺮآﻓﺮﯾﻦ ﻫﻢ اﺳﺖ. ...

ادامه مطلب

روانشناس، مدرس مهارت های زندگی و تکنیک های موفقیت و کارشناس صدا و سیما و عضو شورای سیاست گذاری و از سخنرانان کلیدی اجلاس کاربرند ...

ادامه مطلب

مجید فرزین عضو تیم ملی وزنه‌برداری معلولین ایران است.در پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن با رکورد ۲۳۷ کیلوگرم قهرمان دسته ۸۲٬۵- کیلوگرم و صاحب نشان طلا گردید.در پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو با ۲۴۰ کیلوگرم مدال طلای دسته -۸۰کیلوگرم را کسب کرد. همچنین رکورد المپیک و جهانی را جابه‌جا کرد. مجید فرزین در حال حاضر و تا پیش از پارالمپیک توکیو، پر افتخار ترین وزنه بردار پارالمپیکی ایران است. ...

ادامه مطلب

آقای بهروز فروتن که با برند بهروز سال هاست مهمان خونه های ما هستند، از موفقیت خود می گویند.ایشان همچنین مهمان و سخنران ویژه نخستین اجلاس کاربرند هستند. ...

ادامه مطلب

حسن شکوهی بازیگر توانمند سینما، تئاتر،تلویزیون و مدیر تولید فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی،میهمان امروز دبیرخانه اجلاس کاربرند شدند. ...

ادامه مطلب

کافه راه « Way Cafe » یک کافه سیار است که این روز ها کلی سر و صدا کرده است. «ذکرا عباسی نژاد» و «فرزاد حسینی» زوج جوانی که صاحبان این کافه هستند، از زیر و بم این کافه سیار می‌گویند. ...

ادامه مطلب

عنصر دیگر مفهوم برند ، تصویر سازی ذهنی از آن است . تصویر سازی ذهنی از برند به وژگی های برونی محصول یا خدمت (شامل شیوه های ارضای نیازهای اجتماعی و روانی مشتری ) وابسته است. این عنصر ، شیوه ء تفکر و ذهنیات افراد در خصوص برند نشان می دهد و بر خلاف عملکرد برند ، کمتر به نگرش افراد در زمینه ء واقعیات آن می پردازد. ...

ادامه مطلب

در مقاله «ریبرندینگ چیست؟»، با این مفهوم آشنا شدیم. اما مسلما قبل از هر کاری، باید بدانیم که چه زمانی باید برندمان را بازسازی کنیم. برای یافتن پاسخ با ما همراه باشید: ...

ادامه مطلب

اغلب مردم، به دلیل غرور، تاب و تحمل شکست را ندارند و از این رو در برابر کوچک­ترین موانع، سر خم می­ کنند و از ادامه­ راه صرف نظر می­ کنند. وسواس و میل و مراقبت آن­ها از غرور و تکبرشان، برای اینکه خدشه­ دار نشود، در حدی است که جرأت ریسک کردن و شهامت مقابله با مشکلات را از آن­ها سلب می­ کند. زمانی که «نه» می­ شنوید، آن را به عنوان پاسخ قطعی تلقی نکنید، برای حفظ غرور خود از کل قضیه صرف نظر نکنید، صبور باشید و پایدار اما غرور بیش از اندازه مانع پیشرفت شما خواهد شد. ...

ادامه مطلب

پیش از آن كه با ایجاد یك شغل جدید خود را به مخاطره بیاندازید، وقت خود را برای لذت بردن از آنچه تاكنون انجام داده‌اید، صرف كنید و بدانید آنچه كه انجام می‌دهید به طور كامل به موفقیت منتج نمی‌شود و چیزی كه در این بین مهم است تجربیاتی است كه بدست خواهید آورد. ...

ادامه مطلب

كارآفريني به عنوان يك پديده نوين در اقتصاد نقش موُثري را در توسعه و پيشرفت اقتصادي كشورها يافته است. كارآفريني در اقتصاد رقابتي و مبتني بر بازار امروزه داراي نقش كليدي است. به عبارت ديگر در يك اقتصاد پويا ، ايده ها ، محصولات ، و خدمات همواره در حال تغيير مي باشند و در اين ميان كارآفرين است كه الگويي براي مقابله و سازگاري با شرايط جديد را به ارمغان مي آورد. ...

ادامه مطلب

‫۹ ﺳﺎل ﭘﯿﺶ در ﯾﮏ ﺷﺐ ﺑﺎراﻧﯽ دو ﮔﺮدﺷﮕﺮ ﻣﻮﺗﻮر ﺳﻮار آﻟﻤﺎﻧﯽ در راه ﻣﺎﻧﺪﻧﺪ و ﺑﺮای اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ در ﯾﮏ ﺟﺎی اﻣﻦ ﺷﺐ را ﺑﻪ ﺻﺒﺢ ﺑﺮﺳﺎﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﯾﮏ‬ ‫روﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﻨﺎه ﺑﺮدﻧﺪ. ﻋﺒﺎس ﯾﮏ ﮐﺎرﮔﺮ ﺳﺎده روﺳﺘﺎﯾﯽ ﻫﻤﺮاه ﺧﺎﻧﻮاده اش ﺗﻼش ﮐﺮد ﺗﺎ ﺑﻪ ﺷﯿﻮه ﺧﻮدش از ﻣﻬﻤﺎﻧﺎن ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﭘﺬﯾﺮاﯾﯽ ﮐﻨﺪ…‬ ...

ادامه مطلب

کلاه‌قرمزی در عید سال‌های پیش مهمان خانه‌های ما بود. کنار هم کلاه‌قرمزی را دیدیم و خندیدیم و لذت بردیم (و البته طبق معمول بغض هم کردیم به‌یاد روزهای دور کودکی …) مجموعه‌ی کلاه‌قرمزی 94 برای من جذابیت دیگری هم داشت. سعی کردم از زاویه‌ی دید برندسازی شخصی به این برنامه و عروسک‌های‌اش دوست‌داشتنی‌اش نگاه کنم. بیایید با هم نگاهی بیاندازیم به ۵ اصل کلیدی ساخت برند شخصی به‌روایت کلاه‌قرمزی: ...

ادامه مطلب

پاسخ به این پرسش، احتمالاً مشکل را برای شما و بسیاری از استارتاپ های دیگر تا حد زیادی حل خواهد کرد. ...

ادامه مطلب

کارآفرينی مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است. مروری بر ادبيات کارآفرينی نشان می‌دهد که مفهوم کارآفرينی برای اولين بار توسط اقتصاددانان مطرح شد. سپس با توجه به اهميت و نقش کارآفرينی در شکل‌گيری تحولات اقتصادی در جوامع، دانشمندان علوم اجتماعی نيز به بررسی ويژگيهای فردی و اجتماعی کارآفرينان پرداختند. ...

ادامه مطلب

مشارکت اجتماعی زنان در جوامع انسانی یكي از مهم‌ترين معيارها جهت سنجش درجه توسعه يافتگي يك كشور، ميزان اهميت و اعتباري است كه زنان در آن كشور دارا مي باشند. اكنون نگاه جهان، بيشتر به سوي زنان معطوف شده است زيرا امروز، براي تحقق توسعه اجتماعي، تسريع فرايند توسعه اقتصادي و محقق شدن عدالت اجتماعي، چنان‌چه به زن به عنوان نيروي فعال و سازنده نگريسته شود، قطعاً تأثير بسياري در روند توسعه و افزايش كمّي و كيفي نيروي انساني آن جامعه خواهد داشت. ...

ادامه مطلب

فرض کنید می‌خواهید یک ساختمان بسازید. اول از همه شکل ظاهری آن را در ذهنتان مجسم می‌کنید و بعد از آن، تعدادی آجر می‌خرید، روی هم می‌چینید، کمی استراحت می‌کنید، ناگهان کسی به شما می‌گوید که ساختمانتان باید ستون داشته باشد! ...

ادامه مطلب

اﺑﻮاﻟﻔﻀﻞ ﺟﻮﮐﺎرﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﮔﺎج‬ ‫اﺑﻮاﻟﻔﻀﻞ ﺟﻮﮐﺎر ﺑﺎ روش ﻫﺎی وﯾﮋه اش ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺟﺎی ﺧﻮد را ﻣﯿﺎن ﮐﻨﮑﻮری ﻫﺎ ﺑﺎز ﮐﺮد. او ﭘﺪر ﺧﻮاﻧﺪه ﺟﺪﯾﺪ ﮐﻼس آﻣﺎدﮔﯽ ﮐﻨﮑﻮر اﺳﺖ!‬ ...

ادامه مطلب

کاری که سنجیده نشود هیچ‌وقت به درستی انجام نمی‌شود! این حرف در مورد همه‌ی فعالیت‌های ما در زندگی هم صدق می‌کند. مقدمه را بیشتر از این طولانی نمی‌کنیم! در این اینفوگرافی از مجموعه اینفوگرافی برندینگ، به معرفی ۴ زمینه اصلی می‌پردازیم که فعالیت‌های برندینگ هر شرکتی، با توجه به آن‌ها قابل ارزیابی کلی‌ست. این شما و این ۴ معیار اصلی ارزیابی برندینگ. با ما همراه باشید. ...

ادامه مطلب

دوست‌تان را تصور کنید. خب چه تصوری از او دارید؟ نام او چهره + استایل بدن + مدل مو + مدل لباس پوشیدن و… او اخلاق او ارزش‌ها و عقاید او خاطراتی که با او دارید. بی‌مهری‌ها یا لطف‌هایی که به شما داشته و… این موارد و چندین مورد دیگر، هویت دوست شما را در ذهن‌تان شکل می‌دهد. ...

ادامه مطلب

داستان برند (Brand Story) یک روایت منسجم است که تمام حقیقت‌ها، اتفاقات، تاریخچه و احساساتی را که توسط برند شما به وجود آمده است، در بر می‌گیرد. ...

ادامه مطلب

در این اینفوگرافی، با ۱۰ ستون اصلی و پایه‌ای کارآفرینی آشنا خواهیم شد. مطالعه این اینفوگرافی به کسانی که به دنبال راه‌اندازی یک استارت آپ و یا هر نوع دیگر از کارآفرینی هستند به شدت توصیه می‌شود. ...

ادامه مطلب

کارآفرینی را بهتر بشناسیم! کارآفرینی معانی مختلفی دارد؛ عموما اینگونه تعریف می شود: کارآفرینان افرادی کم یاب و فوق العاده با استعداد در جامعه هستند که بخش های اقتصادی جامعه را رشد و شکوفا می بخشند. و در تعریف کلی تر آمده است که: هر کسی که می خواهد برای خودش کار کند به عنوان کارآفرین از او یاد می کنند. و در نهایت، دیکشنری Merriam-Webster، کارآفرینی را این گونه تعریف می کند: کارآفرین کسی ست که خطرات و ریسک های یک کسب و کار یا سرمایه گذاری را رهبری، مدیریت و کنترل می کند. ...

ادامه مطلب

اهمیت و ضرورت برندسازی یا برندینگ درسازمان ها؛ این روزها دیگر بر هچ کسی پوشیده نیست، فواید برندسازی علاوه بر ارزش آفرینی سازمانی می تواند، موجب اعتلای فرهنگ یک اجتماع نیز بشود، در این مقاله به تفصیل به این موضوع می پردازیم. ...

ادامه مطلب

بی مقدمه می رویم سر اصل مطلب!! در این جا ما شما را با ۱۰ مهارتی آشنا می‌کنیم که داشتن آن برای صاحب هر کارآفرینی لازم است. این ۱۰ مهارت، هر کدام از زبان یک کارآفرین بیان شده‌اند و اظهار داشته‌اند که باعث افزایش بهره‌وری خودشان شده است. با ۱۰ مهارت برای افزایش بازدهی کارآفرینان همراه باشید ...

ادامه مطلب

گزارش تصویری دبیرکل اجلاس با پروفسور محمد آهنچی، دکتر سید مهدی احمدی و دکتر اسداله معظمی گودرزی ...

ادامه مطلب

برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک مخصول یا خدمت است، برندینگ یا برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند. ...

ادامه مطلب

برند،ابزاریست برای ایجاد وجه تمایز بین شما و رقبایتان! ...

ادامه مطلب

این اجلاس به اهدافی بنیادین از جمله خود کفایی تجاری فرهنگی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، اتصال سازمان های مکمل و هم راستا، ترویج فرهنگ ملی سازی صنایع تجاری، شکوفایی استعداد های پویای ملی، افزایش سهم بازار تولیدات داخلی، حمایت از مصرف کنندگان محصولات داخلی و ایجاد صنعت های نوین جذب گردشگری و... می پردازد. ...

ادامه مطلب

پوشش خبری اجلاس کاربرند در جراید و خبرگزاری ها

 
جزئیات بیشتر

آدرس دبیرخانه